Sveiki,

Atsibundu tą dieną pilna noro parašyti straipsnį. Tačiau mintys kažkaip nelinkę draugauti su norais ir blaškosi. O dar už lango lyja.

Pateikiu  savo gelbėjimosi planą :): https://www.youtube.com/watch?v=BpTTgAstuAY&feature=em-upload_owner

Ši mankšta paprastutė, bet kiek galima įžvelgti “gėrybių“:

  • išlieti emocijas su savos istorijos interpretacija proto ribose:) ypač jei esate ofise. Iškart palengvėja. Tuo metu sau mintyse pasakykit kaip, ką jaučiat. Pasakot ir atsisveikinat.
  • jei prieš tai buvo nuobodi tyla ofise, tai po jūsų mankšteles, tikrai bus nustebimo, gal šmaikščių juokelių. Bet būtent jūs išdrįsote sujaukti tą atmosferą, nepabijojot pasirodyti keistai.  Ne bet ką darydami pasirodėte keistai, o norėdami save prajudinti, išeiti iš nepatogios kūnui, protui tuo metu situacijos.
  • jei jau darote šiuos judesiukus (pratimus) tai reiškia domitės kaip pagerinti savo laikyseną, sedėseną.

Man tai MEILĖ SAU.

Mylėkim save!

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: