Pajudėkime prie stalo!

Sveiki,

Po valandos sėdėjimo prie kompiuterio, pats kūnas pradėjo judėti iš įpročio.  Geri įpročiai taip pat greitai susiformuoja jei tik yra motyvacija.

Kartais atsigulu ir galvoju ar tikrai išsivaliau dantis. Kiemo katė tiksliai tą pačia valandą kada mes pusryčiaujam, visad turi prie terasos durų .

Pamaniau, pasidalinsiu, kaip įprato mano kūnas judėti kai reikia poilsio 🙂

Noriu atkreipti dėmesį į :

  • Kai kuriuose pratimuose prašoma išbūti tam tikroje padėtyje 8sek. Jei jūs pastebite, kad jums sunku ar dėl kvėpavimo, ar dėl to kad kyla, įsitempia pečiai, tuomet trumpinkite iki pvz.: 2-3sek. Jei tikrai nuoširdžiai praktikuosite, tai pasieksite, kad jūsų iškvėpimas vien truks 8sek. ir jums nereiks jokio užlaikymo.
  • Rekomenduoju įkvėpti per nosį, o iškvėpti per burna, lyg pustumėte dūdelę.

 

Pratimai, kuriuos galima atlikti tiesiog sėdint darbo vietoje:

1. Pradinė padėtis (Pr.P) -atsisėskite ant kėdės. Suglaustus delnus, spauskite prie krūtinės. Jūsų dilbiai turi būti lygiagrečiai grindims.

  • Įkvėpkite, iškvėpdami pasisukite į dešinę. Sulaikę kvėpavimą pabūkite 8 sek.
  • Įkvėpdami sugrįžkite į Pr.P ir iškvėpdami pasisukite į kairę.
  • Dabar pradėkite nuo pasisukimo į kairę pusę. Kartokite po 2 kartus į kiekvieną pusę.

 

 

  1. Pr.P.  – atsisėskite ant kėdės. Rankos už galvos, sunertais pirštais. Spauskite alkūnes atgal, mentys atgal ir žemyn pasislenka.
    • Įkvėpkite, iškvėpdami ištieskite rankas sunertais pirštais aukštyn, delnais įviršų. Pabūkite tokioje pozoje apie
    • Įkvėpdami sugrįžkite į Pr.P. Kartokite 3k.

 

3. Pr.P.– rankos į šalis, delnais į apačią. Stenkitės visada laikyti rankas pečių lygyje.

  • Įkvėpkite, iškvėpdami pasisukite liemeniu į dešinę. Žiūrėkite į ranką. Pabūkite tokioje pozoje, sulaikę kvėpavimą, 8sek.
  • Įkvėpdami sugrįžkite į Pr.P.
  • Iškvėpdami pasisukite į kairę, 8sek. Kartokite po 3 kartus į kiekvieną pusę.
  1. Pr.P. – Atsisėskite ant grindų ar kėdės be atlošo. Rankos šonuose, sulenktos per alkūnes.

Stenkitės laikyti dilbius lygiagrečiai grindims.

  • Įkvėpdami stumkite alkūnes atgal, tuo pačiu metu keldami smakrą ir atlošdami galvą. Sulaikę kvėpavimą šioje pozoje pabūkite 5sek. Alkūnes stenkitės kuo labiau stumti atgal ir suglausti, jei pavyksta.
  • Iškvėpdami, kelkite alkūnes į priekį iki pečių lygio, tuo pačiu metu palenkdami galvą į priekį. Stenkitės smakrą kuo labiau prispausti prie krūtinės. Turite jausti tempimą kakle ir pečiuose
  • Įkvėpdami sugrįžkite į Pr.P. Pakartokite 3 k.

 

5. Pr.P.  – sunertos rankos prie krūtinės. Galva atlošta.

  • Įkvėpkite, iškvėpdami ištieskite į priekį rankas delnais į išorę ir prispauskite smakrą prie kaklo. Ištiestos rankos turi būti pečių lygyje.
  • Įkvėpdami sugrįžkite į Pr.P. Pakartokite 3 k.

P.S. Išsivaizduokite, kad jums reikia apglėbti medį. Rankų išilgėjimo pojūtis „ateina“ praplečiant mentis.

6. Pr.P. – atsisėskite, sunertos rankos už galvos.

  • Įkvėpdami stumkite alkūnes atgal, tuo pačiu atlošdami galvą. Pabūkite šioje pozoje keletą sekundžių.
  • Iškvėpdami švelniai palenkite galvą. Stebėkite, kad stuburas būtų tiesus. Alkūnes suveskite į priekį ir suglauskite. Leiskite rankų svoriui šiek tiek patempti Jūsų kaklą.
  • Įkvėpdami sugrįžkite į Pr.P. Pakartokite 3 k.

 

7. Pr.P.  – tiesios rankos priešais, pečių lygyje. Delnai suglausti.

  • Įkvėpkite, iškvėpdami, spauskite smakrą žemyn ir delnus viens į kitą.
  • Įkvėpdami, tiesias rankas stumkite atgal ir į šonus. Galvą atloškite. Pakartokite 2 k.

8. Pr.P. – atsisėskite, rankos atremtos delnais už nugaros. Stebėkite, kad stuburas būtų tiesus!

  • Kvėpuokite normaliai. Pirmiausia palieskite vienos rankos pirštus su kitos.
  • Jei tai pavyksta, tuomet bandykite suglausti delnus už nugaros. Palaikykite kiek galima ilgiau suglaudę delnus. Pakartokite 3 k.

 

  1. Pr.P –atsisėskite su nuleistomis rankomis.
    • Įkvėpdami, kelkite kuo aukščiau pečius. Kuo arčiau ausų.
    • Iškvėpdami, nuleiskite pečius. Atpalaiduokite raumenis. Pakartokite 3-4 k.

 

 

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: