Pilateso mankštos koncepcija ir nauda

Pilateso mankšta manau, kad labiausiai tinka tiems, kam patinka tikslumas, kokybė, kontrolė. Be to, šios mankštos metu išmokstama:

  1. be  streso, atlikti pratimus;
  2. taisyklingo kvėpavimo;
  3. susikaupimo;
  4. vizualizacijos (vaizduotė);
  5. „jėgos centro“ vystymo.

1. Ką reiškia be streso?

Man tai reiškia:

  • sukurti žmogui jaukią, malonią aplinką, nes ji mus pirmiausia pasitinka ir nuteikia atitinkamai;
  • išmokyti žmogų atlikti pratimus, naudojant raumenų jėgą, be psichologinės įtampos;
  • išmokyti lygiai kvėpuoti, atliekant pratimą.

2. Taisyklingas kvėpavimas Pilateso mankštoje ir kasdienybėje?

Man tai reiškia:

  • kvėpuoti visais plaučiais. Dar kitaip galima pavadinti šonkaulinis kvėpavimas;
  • Saugumą.Pvz.: mokėdamas taisyklingai kvėpuoti, žmogus įtrauks apatinę pilvo dalį, saugi keldama sunkesnius daiktus.Taip apsaugodamas stuburą nuo traumos;
  • Tai vienas iš būdų padedantis įveikti stresą ir išvengti kūno raumenų įtampos.

3. Susikaupimas (koncentracija)

Šiuo tikslu užsiėmimą  pradedu  trumpu prisėdimu prie arbatos. Tai vienas iš būdų padėti žmonėms palikti mintis nuošalyje nors valandai ir susitelkti ties atliekamais veiksmais.

4. Vaizduotė

Tai dar vienas iš  būdų padedančių susikaupti ties tai ką darom.

O svarbiausia, kad vaizduotę ilgainiui taip treniruojant,  padeda kokybiškiau atlikti pratimą, laviną protą, matomas vaizdinys kelia malonius pojučius.

Pabandykite „ išsitempti į viršų taip, kad jūsų viršugalvis atsiremtų į lubas“. Jus net nepastebėsite, kaip į darbą įsijungs raumenys, apie kurių egzistavimą jūs net nenutuokėte.

Man vaizduotė – tai vienas iš kelių į pasąmonę. Aš besąlygiškai tikiu pasąmonės galia, nes matau, jaučiu rezultatus.

5. „Jėgos centro“ vystymas

Kitaip sakant, liemens raumenų: pilvo preso, apatinės nugaros dalies, klubų ir sėdmenų. Šie raumenys- viso kūno pagrindas. Jie laiko stuburą bei vidinius organus.

6. Kokybė ir Tikslumas

Daug dėmesio kreipiama į kokybišką pratimo technikos atlikimą. Pamažu didinant sudėtingumo laipsnį.

Tik tikslus ir techniškai teisingas judesių atlikimas teigiamai veikia visą kūną, gerina sveikatą, leidžia išvengti traumų ir per didelių apkrovų.

7. Kontrolė

Mano tikslas, kad žmogus išmoktų koreguoti savo laikyseną dienos bėgyje. Kad žmogaus kūnas būtų jam pavaldus, o ne atvirkščiai.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: